/ Kontakt / Dla klientów
OBSŁUGA KLIENTA - PYTANIA I ODPOWIEDZI
Filozofia naszej pracy bazuje na profesjonalizmie i najwyższej jakości. Zasadą tą kierujemy się nie tylko podczas procesu projektowania i produkcji mebli, ale również w czasie realizacji zamówień. Zadowolenie klienta przynosi nam największą radość i ogromną satysfakcję, dlatego też dokładamy wszelkich starań, aby kontakt z zamawiającym był na jak najwyższym poziomie.
80% NASZYCH KLIENTÓW ZNAJDUJE ODPOWIEDŹ NA SWOJE PYTANIE W NASZEJ SEKCJI "PYTANIA I ODPOWIEDZI"
Centrum Obsługi Klienta
Pon. - Pt.: 7:00 - 15:00
Sob.- Ndz.: nieczynne
Tel.: 48 570 914 526
-
KIEDY MOJE ZAMÓWIENIE ZOSTANIE WYSŁANE?Zamówienie wysyłane jako przesyłki kurierskie (drobnicowe), zwykle dostarczamy w terminie od 2 do 4 dni roboczych. Przesyłki drobnicowe zwykle przygotowywane są przez magazyn następnego dnia roboczego po utworzeniu zamówienia. W przypadku dużej ilości zamówień termin kompletacji może się wydłużyć o jeden dzień roboczy. W kolejnym dniu roboczym firma DPD odbiera przygotowane zamówienia z naszego magazynu, o czym informujemy klientów mailowo. W mailu wysyłamy link do śledzenia losów przesyłki, który aktywuje się po wykonaniu pierwszego skanowania w magazynie DPD - zwykle około godziny 17:00 w dniu nadania.
-
CZY MOGĘ ZMIENIĆ MOJE ZAMÓWIENIE?Niestety, nie ma możliwości dodawania artykułów do istniejących zamówień. Powinieneś w takiej sytuacji, albo utworzyć nowe zamówienie, albo skontaktować się z Obsługą Klienta i poprosić o anulowanie istniejącego zamówienia, po czym ponownie zamówić on-line wszystkie interesujące Cię artykuły. Może być możliwe anulowanie poszczególnych pozycji z zamówienia. Wszystko zależy od tego, na jakim etapie pakowania jest Twoje zamówienie. Istnieje możliwość anulowania całego zamówienia. Jeśli chciałbyś zmienić zamówienie on-line, prosimy skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta, tel: +48 570 914 526
-
JAK MOGĘ ANULOWAĆ MOJE ZAMÓWIENIE?Jeśli zamierzasz anulować zamówienie, prosimy skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta pod telefonem +48 570 914 526 lub napisz do nas na mail: info.platanroom@gmail.com
-
NIE OTRZYMAŁEM POTWIERDZENIA UTWORZENIA ZAMÓWIENIAJeśli nie otrzymałeś maila z potwierdzeniem utworzenia zamówienia, możliwe, że filtr Twojego konta poczty e-mail omyłkowo zidentyfikował wiadomość jako spam lub została ona zakwalifikowana do któregoś z folderów na Twojej skrzynce. Sprawdź zawartość folderów w swojej skrzynce odbiorczej poczty elektronicznej. Jeżeli znajdziesz potwierdzenie swojego zamówienia w spamie, możesz oznaczyć je jako wiadomość niebędącą spamem. Następnym razem, kiedy otrzymasz od nas potwierdzenie zakupu, trafi ono bezpośrednio do Twojej skrzynki odbiorczej.
-
NIE OTRZYMAŁEM POTWIERDZENIA WYSŁANIA ZAMÓWIENIA I FAKTURYJeśli nie otrzymałeś maila z potwierdzeniem wysłania zamówienia i fakturą, możliwe, że filtr Twojego konta poczty e-mail omyłkowo zidentyfikował wiadomość jako spam lub została ona zakwalifikowana do któregoś z folderów na Twojej skrzynce. Sprawdź zawartość folderów w swojej skrzynce odbiorczej poczty elektronicznej. Jeżeli znajdziesz potwierdzenie swojego zamówienia w spamie, możesz oznaczyć je jako wiadomość niebędącą spamem. Następnym razem, kiedy otrzymasz od nas potwierdzenie zakupu, trafi ono bezpośrednio do Twojej skrzynki odbiorczej.
-
KIEDY PŁATNOŚĆ ZOSTANIE POBRANA Z MOJEGO KONTA?W momencie, kiedy Twoje zamówienie zostanie utworzone, zablokujemy na Twoim koncie środki w kwocie odpowiadającej wartości zamówienia. Pieniądze zostaną pobrane z Twojego konta w chwili, kiedy zamówienie zostanie wysłane z naszego magazynu.
-
W JAKI SPOSÓB MOGĘ ZAPŁACIĆ ZA ZAKUPY ON-LINE?Możesz płacić Przelewem24 lub Kartą Kredytową – wybierz wówczas PayU. Faktura za zakup online zostanie automatycznie wygenerowana w momencie, kiedy zamówienie opuści magazyn, a następnie wysłana na adres e-mail podany w zamówieniu.
-
OGÓLNEJeśli masz pytania dotyczące naszego asortymentu, z przyjemnością Ci pomożemy. Jeśli poniżej nie możesz znaleźć odpowiedzi na Twoje pytanie, zachęcamy do kontaktu z Centrum Obsługi Klienta.
-
GDZIE ZNAJDĘ SZCZEGÓŁOWE OPISY PRODUKTÓW?Jeśli poszukujesz szczegółowych informacji na temat naszych produktów, prosimy wyszukaj interesujący Cię artykuł na naszej stronie i wejdź w jego opis. Znajdziesz tam szczegółową specyfikację wybranego produktu.
-
CZY MOGĘ ZMIENIĆ DATĘ DOSTAWY?Po nadaniu przesyłki, nie ma możliwości zmiany daty dostawy. Jeśli firma przewozowa bezskutecznie dwukrotnie próbowała doręczyć przesyłkę pod wskazany adres dostawy (na przykład pod podanym adresem nie było nikogo, kto mógłby odebrać przesyłkę), przesyłka jest zwracana do nadawcy.
-
GDZIE ZNAJDĘ NUMER PRZESYŁKI DLA MOJEGO ZAMÓWIENIA?W chwili, kiedy przesyłka opuszcza nasz magazyn wysyłamy maila z potwierdzeniem wysłania zamówienia. W treści maila znajduje się link do strony przewoźnika, na której można śledzić losy przesyłki.
-
ILE KOSZTUJE DOSTAWA ZE SKLEPU INTERNETOWEGO?Wybierz z naszych bestsellerów, a za przesyłkę za całe zamówienie zapłacimy my. Oferujemy darmową dostawę na wszystkie produkty.
-
KIEDY MOJE ZAMÓWIENIE ZOSTANIE DOSTARCZONE?Zamówienia wysyłane jako przesyłki kurierskie (drobnicowe), zwykle dostarczamy w terminie od 2 do 4 dni roboczych. W mailu z potwierdzeniem wysłania zamówienia znajdziesz link do śledzenia losów Twojej przesyłki.
-
CHCĘ SKORZYSTAĆ Z PRAWA DO NIELIMITOWANEGO ZWROTU/WYMIANY TOWARUJedną z najważniejszych rzeczy dla naszych Klientów jest szybka i łatwa obsługa oraz wymiana. W PLATAN ROOM zadowolenie naszych Klientów zawsze stawiamy na pierwszym miejscu, dlatego wdrożyliśmy proste zasady zwrotów i wymiany. Nasi Klienci z łatwością wymienią lub zwrócą produkt, jeśli zmienią zdanie. Zapewniamy pełny zwrot wpłaconych pieniędzy w ciągu 30 dni dla produktów, które są zwracane wraz z dowodem zakupu. W przypadku chęci zwrotu produktu, który jest uszkodzony lub nosi ślady użyktowania, które znacząco obniżają jego wartość, zastrzegamy sobie prawo do odmowy zwrotu.
-
JAK ZWRÓCIĆ PRODUKT?Jeśli chcesz, aby my zorganizowaliśmy przesyłkę zwrotną, skontaktuj się z działem Obsługi Klienta. My pokrywamy koszt wysyłki zwrotnej. Dokonując zwrotu zamówienia internetowego, otrzymasz zwrot ceny towaru oraz zwrot kosztów dostawy. Koszty zrealizowanych dodatkowych usług, takich jak wniesienie towaru czy wybrane okno czasowe, nie zostaną zwrócone. Zwrot środków zostanie zrealizowany w ciągu 14-tu dni od dnia kiedy przesyłka dotrze na nasz magazyn. Produkt musi zostać wysłany na adres: PLATAN ROOM Sp. z o.o. Biertowice 238 32-440 SUŁKOWICE Pamiętaj o dołączeniu do przesyłki wydruku faktury.
-
ZREZYGNOWAŁEM Z ZAMÓWIENIA, A ONO W DALSZYM CIĄGU JEST W DOSTAWIEJeśli chciałbyś zrezygnować z zakupu dokonanego na platanroom.pl przed wysyłką i wystawieniem faktury, prosimy skontaktuj się z Obsługą Klienta powołując się na numer Twojego zamówienia. Twoje zamówienie zostanie anulowane i zwrócimy Ci wszystkie wpłacone pieniądze za artykuły i opłaty związane z dostawą. W przypadku, kiedy Twoje zamówienie zostało już wysłane, możesz również skontaktować się z firmą przewozową i poinformować o rezygnacji z zakupu. Nie zostaniesz obciążony żadnymi dodatkowymi opłatami za transport i zwrot zamówienia. Zwrot pieniędzy zostanie zrealizowany na rachunek bankowy Klienta, zaraz po przyjęciu przesyłki przez nasz magazyn.
-
ZWRÓCIŁEM ZAMÓWIENIE, KIEDY OTRZYMAM ZWROT PIENIĘDZY?Zwrot środków zostanie zrealizowany w ciągu 14-tu dni od dnia kiedy przesyłka dotrze na nasz magazyn.
-
NIE OTRZYMAŁEM WSZYSTKICH ELEMENTÓW MOJEGO ZAMÓWIENIA LUB OTRZYMAŁEM NIEWŁAŚCIWY ARTYKUŁJeżeli zdarzyło się, że przez przypadek wysłaliśmy do Ciebie zamiast zamówionych produktów inne towary, z góry przepraszamy. Na naszym magazynie centralnym zawsze dużo się dzieje. Prosimy skontaktuj się z naszym Centrum Obsługi Klienta (tel.: +48 570 914 526), nasi Konsultanci pomogą i znajdą rozwiązanie, aby wszystkie zamówione produkty do Ciebie dotarły. Dla sprawnego załatwienia sprawy, przed rozmową z konsultantem przygotuj: - numer zamówienia, - informacje o otrzymanym produkcie, - jeśli to możliwe sprawdź również etykiety i dane, które widnieją na otrzymanych produktach. PLATAN ROOM poniesie wszystkie koszty związane z odbiorem błędnie wysłanych produktów artykułów i ponowną wysyłką Twojego właściwego zamówienia.
-
OTRZYMAŁEM USZKODZONY ARTYKUŁ – CO MAM ZROBIĆ?W PLATAN ROOM bardzo zależy nam na tym, żeby Klienci otrzymywali artykuły w jak najlepszej kondycji. Niekiedy, może się przydarzyć, że przesyłka zostanie uszkodzona podczas transportu. Uszkodzenie przesyłki stwierdzone podczas dostawy: Jeśli podczas dostawy zauważysz uszkodzenie opakowania przesyłki lub artykułu, wówczas zalecamy wykonanie jednej z dwóch czynności: Odmowa przyjęcia. Polega na poinformowaniu kuriera, że nie przyjmujesz dostawy uszkodzonego artykuł. W momencie, kiedy przesyłka wróci do nas, skontaktujemy się z Tobą i uzgodnimy, czy życzysz sobie, żebyśmy wysłali zamówienie ponownie, czy też całkowicie rezygnujesz z zakupu. W przypadku rezygnacji, automatycznie otrzymasz notę korygującą do wystawionej wcześniej faktury i zwrócimy Ci wszystkie wpłacone pieniądze. Przyjęcie dostawy i spisanie protokołu szkody z kurierem. Kurier ma obowiązek posiadać przy sobie druk protokołu szkody. W przypadku, jeśli zamierzasz przyjąć przesyłkę bez względu na uszkodzenie opakowania zewnętrznego, poproś kuriera o spisanie protokołu szkody i adnotację na liście przewozowym na temat uszkodzonych paczek. Ułatwi nam to przeprowadzenie postępowania reklamacyjnego. Zalecamy, żeby każdorazowo, kiedy masz obawy, że zawartość przesyłki może być uszkodzona, wykonać zdjęcia opakowania przed jego rozpakowaniem. Postępując w ten sposób, ułatwiasz nam ustalenie czy do uszkodzenia doszło w transporcie. Pozwoli nam to na szybsze rozpatrzenie reklamacji i lepsze zabezpieczenie artykułu w przyszłości.
-
PODCZAS DOSTAWY ZAUWAŻYŁEŚ USZKODZENIE ARTYKUŁU? – SKONTAKTUJ SIĘ Z OBSŁUGĄ KLIENTA:Bez względu na to, czy uszkodzenie produktu zauważyłeś podczas dostawy, czy dopiero po rozpakowaniu artykułu, uprzejmie prosimy Cię o kontakt z Centrum Obsługi Klienta. Postaramy się jak najszybciej pomóc w rozwiązaniu reklamacji. Dla usprawnienia rozwiązania problemu przygotuj numer zamówienia.
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Kiedy moje zamówienie zostanie dostarczone?
Zamówienia wysyłane jako przesyłki kurierskie (drobnicowe), zwykle dostarczamy w terminie od 2 do 4 dni roboczych. W mailu z potwierdzeniem wysłania zamówienia znajdziesz link do śledzenia losów Twojej przesyłki.
W jaki sposób mogę zapłacić za zakupy on-line?
Możesz płacić Przelewem24 lub Kartą Kredytową – wybierz wówczas PayU.
Faktura za zakup online zostanie automatycznie wygenerowana w momencie, kiedy zamówienie opuści magazyn, a następnie wysłana na adres e-mail podany w zamówieniu.
Jakie opcje dostawy są dostępne w sklepie internetowym?
W sklepie internetowym oferujemy dostawę kurierską DPD.
Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?
Zamówienie wysyłane jako przesyłki kurierskie (drobnicowe), zwykle dostarczamy w terminie od 2 do 4 dni roboczych.
Przesyłki drobnicowe zwykle przygotowywane są przez magazyn następnego dnia roboczego po utworzeniu zamówienia. W przypadku dużej ilości zamówień termin kompletacji może się wydłużyć o jeden dzień roboczy. W kolejnym dniu roboczym firma DPD odbiera przygotowane zamówienia z naszego magazynu, o czym informujemy klientów mailowo i sms-owo. W mailu wysyłamy link do śledzenia losów przesyłki, który aktywuje się po wykonaniu pierwszego skanowania w magazynie DHL - zwykle około godziny 17:00 w dniu nadania. Przesyłki najczęściej doręczane są do odbiorców następnego dnia roboczego po wysyłce.
Ile kosztuje dostawa ze sklepu internetowego?
Wybierz z naszych bestsellerów, a za przesyłkę za całe zamówienie zapłacimy my. Oferujemy darmową dostawę na wszystkie produkty.